Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

"Αν ήμουν βιβλίο" θα πέταγα με τις σελίδες μου στο διάστημα. Ταξίδι στον Άρη, τον κόκκινο πλανήτη.

"Αν ήμουν βιβλίο" ...


24 Ιουνίου, 10:00 - 13:00

"Αν ήμουν βιβλίο" ... 
θα πέταγα με τις σελίδες μου στο διάστημα. Ταξίδι στον Άρη, τον κόκκινο πλανήτη

Η δράση ξεκίνησε διαβάζοντας αποσπάσματα από το βιβλίο του Δρ. Σταμάτη Κριμιζή «Ταξίδι στο Ηλιακό Σύστημα. Από τον Ερμή στον Πλούτωνα σε 50 χρόνια» εκδόσεις Παπαδόπουλος που αναφέρεται στα παιδικά του χρόνια και στην παρατήρηση των άστρων στα πρώτα χρόνια της ζωής του στη Χίο. 



Είδαμε εικόνες από το ηλιακό μας σύστημα, γνωρίσαμε τους πλανήτες και τους δορυφόρους τους με ιδιαίτερη έμφαση στον πλανήτη Άρη, τον κόκκινο πλανήτη. Παρακολουθήσαμε βίντεο από το Αμερικάνικο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας με τίτλο «Το γνωστό σύμπαν».





Στο τέλος διαβάσαμε το βιβλίο «Από τη Γη στη Σελήνη» του Αντώνη Παπαθεοδούλου από τη σειρά: Μικρά ταξίδια με τη φαντασία του Ιούλιου Βερν, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη του ανθρώπου να ανακαλύψει και να εξερευνήσει τι υπάρχει πέρα από τον πλανήτη μας. 





Η δράση ολοκληρώθηκε με εργαστήριο ζωγραφικής όπου τα παιδιά σχεδίασαν το ηλιακό μας σύστημα και τοποθέτησαν με τον δικό τους τρόπο τους πλανήτες και τους δορυφόρους μέσα σε αυτό.


Υπεύθυνοι εργαστηρίου: 
Πολυχρόνη Πηνελόπη, Βιβλιοθηκονόμος
Τσιμά Παρασκευή, Ιστορικός - Αρχαιολόγος
Δεδούση Δώρα, Ζωγράφος 

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 19 παιδιά 7-12 ετών..

Οργάνωση δράσης:
Παιδική Βιβλιοθήκη του Στέκι Παιδιού του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Δήμου Βόλου.