Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

"Αν ήμουν βιβλίο" θα ξεπηδούσαν μέσα απ’ τις σελίδες μου όλες οι ιστορίες για να γίνουν και δικές τους.

"Αν ήμουν βιβλίο" ...


20 Ιουνίου, 10:00 - 13:00

"Αν ήμουν βιβλίο" ...
θα ξεπηδούσαν μέσα απ’ τις σελίδες μου όλες οι ιστορίες για να γίνουν και δικές τους.
Ο Αίσωπος και οι Μύθοι του. 

Με τους μύθους οι αρχαίοι πρόγονοί μας κατάφεραν να δίνουν κάποια λογική εξήγηση στα ανεξήγητα φυσικά φαινόμενα που αντίκριζαν και στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν. 

Οι μύθοι του Αισώπου όμως είναι μοναδικοί γιατί αναφέρονται σε ανθρώπινες αδυναμίες που μένουν αναλλοίωτες στο χρόνο, όπως η φιλαργυρία, η φυγοπονία, αλλά και σε προτερήματα της ανθρώπινης ψυχής.







Η δράση ολοκληρώθηκε με εργαστήριο θεατρικού παιχνιδιού στο οποίο τα παιδιά συμμετείχαν και δραματοποίησαν τους μύθους: Χελώνα και Λαγός, Τζιτζίκι και Μυρμήγκι, Σκύλος - Κόκορας - Αλεπού, Λιοντάρι και Ποντίκι, μαθαίνοντας βιωματικά τον συμβολισμό τους και το ηθικό τους δίδαγμα.




Υπεύθυνοι εργαστηρίου: 
Πολυχρόνη Πηνελόπη, Βιβλιοθηκονόμος
Τσιμά Παρασκευή, Ιστορικός - Αρχαιολόγος
Χατζηγεωργίου Κατερίνα, Θεατρολόγος 

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 17 παιδιά 6-10 ετών..

Οργάνωση δράσης:
Παιδική Βιβλιοθήκη του Στέκι Παιδιού του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Δήμου Βόλου.