Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

"Αν ήμουν βιβλίο" θα ήθελα να έχω μια γωνιά δική μου στο δωμάτιο κάθε παιδιού.

"Αν ήμουν βιβλίο" ...


05 Ιουλίου, 10:00 - 13:00

"Αν ήμουν βιβλίο" ... θ
α ήθελα να έχω μια  γωνιά δική μου στο δωμάτιο κάθε παιδιού.

Τι γίνεται όταν τα μαύρα και τα άσπρα πλήκτρα ενός παλιού πιάνου μαλώνουν για το ποια είναι τα πιο χρήσιμα; Για να ξανακουστεί η μελωδία χρειάζεται να συμφιλιωθούν. Θα μπορέσουν να το κάνουν;













Αφήγηση με συνοδεία πιάνου του μουσικού παραμυθιού «Σι Σου Ντο ή σ’ ένα ξεχασμένο πιάνο» του Αντώνη Παπαθεοδούλου.  Ένα ασπρόμαυρο παραμύθι με θέμα τη διαφορετικότητα.

«…γιατί είναι εύκολο να αναγνωρίσεις τη διαφορετικότητά σου… αλλά πολύ δύσκολο να σέβεσαι τη  διαφορετικότητα του άλλου».


Υπεύθυνοι εργαστηρίου: 
Πολυχρόνη Πηνελόπη, Βιβλιοθηκονόμος
Τσιμά Παρασκευή, Ιστορικός - Αρχαιολόγος
Γούση Βασιλική, Μουσικολόγος  

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 15 παιδιά 4-7 ετών..

Οργάνωση δράσης:
Παιδική Βιβλιοθήκη του Στέκι Παιδιού του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Δήμου Βόλου.