Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

"Αν ήμουν βιβλίο" θα ταξίδευα με τις σελίδες μου στον πλανήτη του Μικρού Πρίγκιπα.

"Αν ήμουν βιβλίο" ...


02 Ιουλίου, 10:00 - 13:00

"Αν ήμουν βιβλίο" ... 
θα ταξίδευα με τις σελίδες μου στον πλανήτη του Μικρού Πρίγκιπα. 

Η ιστορία «του Μικρού Πρίγκιπα» του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ (1900 – 1944) είναι ένα μαγικό παραμύθι γραμμένο για μικρούς και μεγάλους. Μαζί του ταξιδεύουμε σε  καινούριους πλανήτες, γνωρίζουμε παράξενους ανθρώπους και μαθαίνουμε μυστικά της ζωής όπως  "Αυτό είναι το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό. Μόνο με την καρδιά μπορεί κάποιος να δει σωστά - αυτά που είναι πραγματικά σημαντικά δεν μπορούν να τα δουν τα μάτια".









Τι θα χάριζα, λοιπόν, στο «Μικρό Πρίγκιπα»; Το κάθε παιδί του χαρίζει κάτι που αγαπάει: ένα μονόκερο, ένα διαστημόπλοιο ακόμα και ένα αερόστατο για να μπορέσει να φύγει από τον μικρό του πλανήτη και να γνωρίσει καινούριους κόσμους. 








Με τα παιδιά διαβάσαμε αποσπάσματα από το βιβλίο, μιλήσαμε για τη ζωή του συγγραφέα και στο τέλος το κάθε παιδί δημιούργησε με πηλό το δικό του Μικρό Πρίγκιπα.



Υπεύθυνοι εργαστηρίου: 
Πολυχρόνη Πηνελόπη, Βιβλιοθηκονόμος
Τσιμά Παρασκευή, Ιστορικός - Αρχαιολόγος
Μόσιου Νατάσα, κεραμίστρια  

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 16 παιδιά 7-12 ετών..

Οργάνωση δράσης:
Παιδική Βιβλιοθήκη του Στέκι Παιδιού του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Δήμου Βόλου.