Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

"Αν ήμουν βιβλίο" θα ήθελα οι σελίδες μου να σε κάνουν να μη φοβάσαι.

"Αν ήμουν βιβλίο" ...


27 Ιουνίου, 10:00 - 13:00

"Αν ήμουν βιβλίο" ... 
θα ήθελα οι σελίδες μου να σε κάνουν να μη φοβάσαι. 

Πότε φοβόμαστε; Τι φοβόμαστε; Υπάρχουν πράγματα γύρω μας που μας αγχώνουν, μας τρομάζουν, ο καθένας φοβάται κάτι.
«Τι φοβάμαι;». Συζητάμε με τα παιδιά για τους καθημερινούς μας φόβους και διαβάζουμε την εισαγωγή του βιβλίου «Ο Ευτύχιος Καλλέργης και η συλλογή με τους εφιάλτες» του Παναγιώτη Τσιρίδη από τις εκδόσεις Ψυχογιός. 





Στη συνέχεια μέσα από ασκήσεις ενεργοποίησης, ασκήσεις φώνησης και αγωγής του λόγου, παιχνίδια εμπιστοσύνης και συνεργασίας τα παιδιά προσέγγισαν το συναίσθημα του φόβου και ανακάλυψαν τις διάφορες εκφράσεις του. 







Η δράση ολοκληρώθηκε διαβάζοντας τα βιβλία «Ποιος φοβάται τον μπαμπούλα;» της Christine Nostlinger (εκδόσεις Διάπλαση) και  «Υπάρχει ένας εφιάλτης στην ντουλάπα μου» του Mercer Mayer (εκδόσεις Άγρα).   

Υπεύθυνοι εργαστηρίου: 
Πολυχρόνη Πηνελόπη, Βιβλιοθηκονόμος
Τσιμά Παρασκευή, Ιστορικός - Αρχαιολόγος

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 18 παιδιά 7-12 ετών..

Οργάνωση δράσης:
Παιδική Βιβλιοθήκη του Στέκι Παιδιού του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Δήμου Βόλου.